Intakegesprek

Tijdens dit gesprek worden al veel vragen beantwoordt, zoals; 

  • Wat kan ik van de thuiszorgverzorgende verwachten? 
  • Heb ik recht op avondzorg? 
  • Wordt er rekening gehouden met mijn voedingsvoorkeuren?
  • Wordt de thuiszorg vergoed door mijn zorgverzekeraar? 
  • Hoe kan ik mij het beste voorbereiden op de thuiszorg en thuiszorgtijd?

Stichting Safak zorgt ervoor dat jouw thuiszorgperiode tot in de puntjes verzorgd wordt. Nadat je je hebt aangemeld begint onze zorg met een intakegesprek. Tijdens een thuiszorg komt er veel op je af, geen zorgen!   

Je wordt telefonisch benaderd door onze zorgconsulente voor het inplannen van een intakegesprek bij je thuis. Tijdens dit gesprek is het mogelijk al je vragen en verwachtingen rond de thuiszorg periode te bespreken. 

Met de verkregen informatie zullen wij onze zorg zoveel mogelijk afstemmen op jouw wensen en behoeften om zo de optimale match te kunnen realiseren. De gemaakte afspraken worden schriftelijk vastgelegd in het thuisdossier, dit dossier krijg je aan het einde van het intakegesprek overhandigd.

Alle afspraken met je thuiszorg verzorgende kan je hierin terugvinden. 

In het thuiszorgdossier staat allerlei informatie. Alle controles nauwkeurig bijgehouden en dagelijks genoteerd in het thuiszorgdossier.